Ajutor

AJUTOR

Cum comand (si ce inseamna statusurile la comenzi)
Transport (si cand ajunge comanda)
Plata
Cum sunt tricourile si imprimeurile?
Marimi
Returnare si garantie
Puncte de fidelitate (tu-uri)
Discounturi pentru multe tricouri
Modalitati de afiliere
Idei de tricouri
Nu mi-a ajuns comanda
Pot sa vin sa vad produsele in magazin?
Faceti tricouri personalizate?
Politica de confidentialitate
Vreau ceva urgent!




Cum comand (si ce inseamna statusurile la comenzi)
Comanda la tu.ro se face exclusiv pe site.
Iti alegi produsul, il adaugi in cos unde poti verifica si taxele de transport, apesi "comanda acum". Daca nu ai cont iti completezi datele, apoi alegi modalitatea de transport si de plata. Poti vedea in orice moment exact cat ai de plata in total, cu orice metoda de plata / transport. Te rugam frumos sa te scrii la "Alte detalii" orice ar trebui sa stim, de exemplu daca vrei o alta culoare la un imprimeu, sau stai 3 zile intr-un oras, 3 in altul, sau vrei sa primesti coletul intr-o anumita data si tot asa. Apoi apesi "Trimite".

Din acest moment, comanda apare ca fiind "In asteptare". Poti sa o anulezi, sa o refaci, sa modifici orice la ea. Atunci cand statusul se schimba in "Acceptata" / "Lucram la ea" / "Procesata" inseamna ca am dat comanda in lucru, in acest moment o poti anula doar cu un mail la noi. O comanda "Trimisa" nu se mai poate anula.

Daca stii ca ai platit comanda prin card sau prin OP si are inca statusul "Astept plata" te rugam sa ne contactezi.




Transport (si cand ajunge comanda)
Noi preferam sa pastram costurile de trimis si de procesat bani in afara costului produselor. Astfel incat cineva care vine si ridica personal nu are inclus in pret amortizarea transportului pentru alti clienti.

Ridicare de la noi de la sediu
- veniti sa le luati de la sediul nostru, din Bucuresti, zona Blvd Timisoara (fostul TerraPark), adresa exacta o sa o aveti cand o sa fie gata comanda. Atentie, nu veti putea proba, schimba, comanda, puteti doar sa o ridicati. Daca vrei sa schimbati faceti-o din site sau la telefon.

Fan Courier
- pachetele ajung in 24 de ore in toata tara, sau asa se lauda ei; oricum primiti pe mail tracking numberul pachetului in momentul in care il trimitem, ca sa vedeti exact unde este si ce se intampla cu el

Bookourier
- pentru Bucuresti si zonele limitrofe (Bragadiru, Buftea, Catelu, Chiajna, Chitila, Dobroesti, Dudu, Fundeni, Jilava, Magurele, Mogosoaia, Odaile, Otopeni, Pantelimon, Pipera, Popesti Leordeni, Rosu, Rudeni, Soseaua de Centura, Stefanesti, Tunari, Voluntari) oferim o varianta de curier mai ieftina; pachetele ajung in maxim 72 de ore

Pentru a afla exact cat sunt taxele pentru un produs, adauga-l in cos si uita-te in partea de jos a paginii. Alege judetul si orasul si vei vedea exact cat costa diversele combinatii de plata/transport.

Timpul de procesare al unei comenzi este in general de 1-2 zile lucratoare. Timpii trecuti in formularul de comanda sunt orientativi si pot varia de la o perioada la alta. Dupa ce comanda a capatat statusul "Trimisa" puteti imediat sa o luati de la noi, prin curier ajunge in 24 - 48 de ore.




Plata
Noi preferam sa pastram costurile de trimis si de procesat bani in afara costului produselor. Astfel incat cineva care vine si ridica personal nu are inclus in pret amortizarea costurilor pentru alti clienti. In acest moment avem urmatoarele modalitati de plata:

Ramburs
- platesti atunci cand vine curierul acasa cu coletul;

Card
- poti plati comenzile prin card de credit sau de debit, si in acest caz exista o taxa

Pentru a afla exact cat sunt taxele pentru un produs, adauga-l in cos si uita-te in partea de jos a paginii. Alege judetul si orasul si vei vedea exact cat costa diversele combinatii de plata/transport.




Cum sunt tricourile si imprimeurile?
Am testat cateva zeci de tricouri inainte sa "reinventam" site-ul si tricourile care ne-au cucerit prin combinatia cea mai buna calitate / pret au fost din gama Sol's Regent.
Hanoracele au fost surpriza placuta a iernii, sunt moi si pufoase pe dinauntru, au gluga dublata, buzunare tip "cangur" in fata si jos sunt elastice.

Tricouri pentru baieti (Red, Black, White, Orange):
http://www.sols-europe.com/

Tricouri pentru fete (Red, Black, White, Light Blue):
http://www.stedman.eu/
Tricourile Stedman Women Classic sunt 100% bumbac si sunt mai moi decat cele Fruit of the Loom. Au croiala putin mai lejera si guler rotund mai decoltat.

Hanorace (Black, verde Pistachio):
http://www.roly.es
Hanoracele Roly Capucha sunt mai moi decat cele Fruit of the Loom, au croiala mai buna si sunt mai largute in partea de jos.

Tricourile trebuie spalate pe dos, la maxim 30 de grade, nu le stoarceti prea tare si nu le uscati in uscatorul de rufe. Cele mai delicate sunt cele cu imprimeu colorat, pe alta culoare de tricou decat pe alb.

Imprimeul este facut prin termotransfer, taiem o folie opaca din poliuretan la cutter plotter dupa care o lipim pe tricou cu presa termica. Dupa multe luni de spalare intensa pe noi ne tin inca tricourile, deci ar trebui sa va tina si pe voi ;)

Daca am gresit atunci cand am facut tricoul si a inceput sa se desfaca imprimeul dupa primele spalari ne angajam sa il reparam sau sa il schimbam gratuit, plus ca platim noi transportul pentru schimb.



Marimi
Tricourile noastre sunt Sol's Regent si Stedman pentru baieti, iar pentru fete doar Stedman. Experienta ne-a aratat ca tricourile pentru baieti sunt mai mari decat ceea ce se gaseste in general pe piata, deci te rugam insistent sa verifici marimile in centimetri aici: https://www.tu.ro/marimi.html
Iei un tricou din dulap, il pui pe pat, il masori cu rigla / centimetru / ruleta / metru de tamplarie si verifici rezultatul cu tabelele noastre.

Noi facem toate tricourile la comanda, avem foarte multe combinatii model/culoare/marime, e putin probabil sa il dam in curand daca ni-l trimiti inapoi, si e pacat. Plus ca daca ai gresit marimea platesti taxele de transport pentru schimbul tricoului.



Returnare si garantie
Produsele achizitionate prin contract la distanta din magazinul online Tu.ro pot fi returnate conform OUG 34/2014. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Costul de transport pentru returnarea produselor va fi suportat de client, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Tu.ro va inapoia contravaloarea comenzii in maxim 14 zile de la data cererii de retur. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Atentie!!! Tricourile personalizate (prin optiunea designer) nu pot fi returnate deoarece sunt facute pe comanda, si nu pot fi revandute. Legea permite acest lucru.

Produsele primite defecte:
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii Tu.ro telefonic in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca Tu.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului. Returnarea produsului se va face pe cheltuiala Tu.ro, folosind serviciul de transport mentionat de personalul Tu.ro in momentul notificarii. In cazul returnarii unui produs fara notificare prealabila, sau in cazul in care produsul este trimis in alt mod decat cel specificat de personalul Tu.ro in momentul notificarii, pachetele returnate nu se vor accepta.

Produsele electronice:
Fiecare produs vine in cutie cu informatii despre perioada de garantie.



Puncte de fidelitate (tu-uri)
Poti castiga puncte de fidelitate in diverse feluri:
- cand ti se accepta o idee primesti 200 de puncte
- cand ti se accepta o poza postata primesti 100 puncte

Cu aceste puncte se poate plati partial sau integral o alta comanda
(vei fi intrebat atunci cand iti alegi metoda de plata si de transport daca vrei sa platesti o suma de bani din tu-urile acumulate si tu trebuie sa bifezi acea casuta) sau se pot achizitiona
obiecte promotionale (oferta e minora acum, dar planuim sa lucram la aceasta parte, sa vreti sa adunati puncte pentru chestiile misto care pot fi luate doar cu puncte ;))

Conversia este 40 de tu-uri = 1 leu. Deci pentru a plati un tricou de 39 de lei ai nevoie de 1560 de tu-uri. Sau de 8 idei aprobate. Ma rog, ai prins ideea ;)

Atentie! De la data de 1 iulie 2017 am renuntat la acordarea de tu-uri la finalizarea unei comenzi pentru a ne concentra pe alte tipuri de discount mai atractive.

Pentru o comanda nu se poate folosi decat un singur tip de discount, cupon de reducere, voucher sau orice alt tip de cadou primiti.




Discounturi pentru multe tricouri
Ce inseamna multe? Contacteaza-ne si iti spunem daca iti dam discount.
(in principiu da, chiar si pentru cantitati medii ;))



Modalitati de afiliere
Programele sunt detaliate aici: https://www.tu.ro/program_afiliere.html
Daca mai ai intrebari te asteptam cu un email.



Idei de tricouri
Daca ai o idee, mergi la designerul de tricouri!




Nu mi-a ajuns comanda
Intra in contul tau de pe tu.ro, uita-te la comanda respectiva si vei vedea:
pentru comanda trimisa prin Curier - numarul de colet pentru curier si link-ul pentru urmarirea pachetului, deci puteti sa suna la curier pentru detalii.



Pot sa vin sa vad produsele in magazin?
Noi nu avem magazin, suntem o firma de web development aici si, desi intentionam sa deschidem si un magazin, momentan nu puteti sa veniti sa alegeti produsele, folositi site-ul.




Faceti tricouri personalizate?
DA! Vedeti aici tricouri personalizate.




Politica de confidentialitate
Serios e cineva care citeste sectiunea asta? Salutari!

Am cedat si noi presiunii sociale a GDPR-ului si am incercam sa detaliem ce facem cu datele voastre personale.
Ni s-a recomandat sa fim cat mai clari si succinti, fara termeni legali, de parca am sti termeni legali ;)

Suntem de acord ca datele voastre sunt foarte importante, si daca am sti cum sa facem bani cu ele va asigur ca am face asta, dar ne-am blocat la facut tricouri si nu avem deloc timp de facut alte porcarii cu datele voastre, plus ca nu suntem in America si nici nu-mi imaginez ce am putea face cu ele.

Pe scurt folosim datele ca sa livram comenzi, sa afisam reclama si sa vedem ce nu merge pe situl nostru, si cam atat.

Cookies
Prajiturile internetului sunt niste fisiere care stau la voi pe calculator si ne ajuta sa ne dam seama cand va intoarceti la noi pe site, va pastreaza logati in cont si, fara doar si poate, nu am putea functiona fara ele.
Daca nu vreti sa va adaugam cookie-uri nu avem cum sa va ajutam, ca altfel nu ar functiona situl. Puteti sa le opriti din browser dar atunci n-o sa mai mearga nimic.

Tracking vizitatori
Folosim, ca toata lumea, diverse sisteme de tracking vizitatori. In special Google Analytics si Facebook Pixel, sa va putem identifica si vinde tricouri (ca suntem o afacere, sau incercam).
Le folosim sa incercam sa vedem unde putem optimiza situl, de unde veniti, din ce pagina plecati, ce se vinde, ce nu se vinde, la ce v-ati uiat, ce ati abandonat in cos, d-astea.
De asemenea, incercam sa ne dam seama care e adresa voastra de mail si sa va trimitem o notificare cand uitati ceva in cos, ca a picat curentul sau ceva, sa nu ramaneti fara cadouri! Asta o facem in site si doar daca ati scris-o undeva si nu ati finalizat comanda.

Datele dumneavoastra
Pe site, daca va inregistrati va tinem minte adresa de mail, parola, numele si numarul de telefon. Daca faceti o comanda o sa va tinem minte si adresa de livrare si datele de facturare.
Tinem minte si ce ati comandat in trecut, si facturile.

Trimitem adresa de mail si comadna la Sendgrid (care sunt compliant cu GDPR), pentru ca prin ei trimitem toate mailurile.

Datele de comanda si livrare se duc si la curieri pentru a putea livra coletele, ei sunt Fan Courier, Bookurier, Sinapseria, GLS si DPD, in functie de ce metoda de transport ati ales.

NU TINEM datele de card de credit sau debit. Ele sunt salvate doar de Netopia Mobilpay, care sunt si ei prieteni GDPR.

Newslettere
Trimitem newslttere doar daca v-ati abonat, si stim exact cand si de la ce IP ati facut asta. Avem si solutii de dezabonare rapide pe care le puteti utiliza oricand, dar asa pierdeti toate black friday-urile noastre saptamanale! ;)

Drepturile voastre
Daca vreti sa va uitam, nu trebuie decat sa ne dati un maila la eu@tu.ro si noi o sa va stergem datele (in afara de facturi pentru ca se supara ANAF-ul).

La fel si celelalte cereri (acces date, informare, rectificare, restrictionare) va rugam sa ne contactati prin e-mail si va vom ajuta rapid.




Vreau ceva urgent!
Cel mai sigur este sa ne contactati prin email (eu@tu.ro) sau la 0720 1234 00 si noi va spunem daca este posibil, in general urgentele se rezolva.